Funäsdalen


Nämen hej! Trodde ni att jag hade glömt er? Nehedå jag har bara haft såinihelvetemycketplugg. Jag är så glad att det är över! Åtminstonde för den här gången. Har hunnit med att vara på sportlov sen sis0t också, var i funäsdalen, mys var det, om vi bortser från slutet då alla spydde.. å fy. 
Sitter här och längtar efter påsklov och prao, jag har världens bästa prao, hade tänkt och berätta lite mer om den i ett annat inlägg.
Om en stund ska jag på träning i kylan. Varför blir det aldrig vår så man kan dra av sig alla jäkla kläder och springa runt i shorts och linnen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: ˟ Photospiration

Vad fint!

2013-06-28 @ 23:47:57
URL: http://photospiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0