16 dagar

  • Dag 1: Mitt Fotointresse 
  • Dag 2: Favorit I Kameraväskan
  • Dag 3: Tre Viktiga Saker Inom Foto 
  • Dag 4: Favoritmotiv
  • Dag 5: Favoritfotobloggar
  • Dag 6: Drömutrustning
  • Dag 7: Favorittyp av bilder
  • Dag 8: Hur Jag Tycker En Fotoblogg Bör Vara
  • Dag 9: Favoritfotoplats
  • Dag 10: Före & Efter Redigering
  • Dag 11: Inspirationsbilder
  • Dag 12: Framtidsdrömmar Inom Foto
  • Dag 13: Hur Jag Har Redigerat En Bild
  • Dag 14: Min Favoritbild Jag Tagit Själv
  • Dag 15: Det Bästa Med Fotografering
  • Dag 16: Då Till Nu - Utveckling
    _________________________________________________________________________________________
Tänkte att jag skulle köra på en sån här lista. Det blir nog bra om man inte har något att blogga om nu när vädret är som det är. Så får vi se när såna här inlägg dyker upp. 
Nu ska jag kolla på tv och sen krypa ner i sängen. Kram!

Only miss the sun when it starts to snow

På bild: Julia Foto: Jag Kamera: Nikon d3100 50mm 1,8
Gud så fint väder det var ute när jag tog de här bilderna på Julia, saknar! Nu är det bara slask och tråk ute.
Gick i alla fall till damen ovanför men lite andra vänner och pluggade efter skolan, det är så mycket roligare att göra det tillsammans med någon. När jag sitter själv händer det ju lite för ofta att mobilen är intressantare eller något i den stilen. Nu ska jag iväg på träning! Kram!

Livet ni vet

Foto: Jag Kamera: Nikon d3100
Idrott första lektionen, sådär halvkul klockan 8 på morgonen. När man desutom har redskap som tema ville jag bara gå hem. Redskap, den hemska uppfinningen, alltså. Kommer in i gympasalen vad står där då? Jo, en bänk sådär trevligt uppstält mot en stång ett antal meter upp i luften. Jaha tänker jag men han kan väl inte mena att vi ska upp där? Joho, det skulle vi, och det var inte bara att kliva över stångjävulskapet, nähä, högt upp i luften skulle vi bara luta oss frammåt och ta tag sådär smidigt i någon annan stång nedanför och göra någon slags volt ner. Jomen godmorgon kära elever jag hoppas att ni vill dö typ.. om vi säger så här. Jag gick inte upp och gjorde eländet! Nej i detta fall prioterade jag mitt liv och inte mitt betyg.
 
Nu ska jag plugga, hej roligt liv.

Let her go

Underbara underbara låt! Tack snälla för att det finns folk som kan göra sådan här musik. Jag älskar den.

Öppet hus

Foto: Jag Kamera: Nikon d3100 50mm 1,8
Tillbringat hela kvällen i skolan som guide på öppet hus. Gått runt och låtit sådär väldigt trevlig och possetiv att jag nästa blev lite rädd för mig själv. Faktiskt riktigt kul! Biobiljett som ett "tack för hjälpen" var ju inte helt fel det heller. Nu ska jag ta en dusch och sen blir det chill på soffan. Kram!

When you smile the world stops

Hemma från träningen nu. Kallt som bara den om fötterna, men annars var det helt okej. Idag är det familjen annorlunda, tönt som man är måste jag ju titta. Underbart program, haha! Ha en fin kväll hörni!

Monday

På bild: Hannah Foto: Jag Kamera: Nikon d3100, 50 mm 1,8
Hallo
Första skoldagen avklarad, thaat feelling! På bilden idag ville jag och Ines försöka leka konstnärliga och kladdar runt med tapetkliser, tidningspapper och balonger, kladdigt och så sjukt kul! Nu ska jag snart dra iväg och kolla på träningen, har fortfarande ont i halsen så så får det bli.
Vad tycker ni föresten om designen, ska bara fixa till menyn men sen är den finito. 

Ellen är mitt namn

Hej!
Jag som driver den här bloggen heter alltså Ellen. Jag är en tjej född 1998, vilket alltså betyder att jag fyller 15 år. På fritiden spelar jag fotboll, fotar, är med kompisar, pluggar och försöker ta vara på livet. Jag tror att folk ser mig som hon som pratar hela tiden och det är väl rätt sant. Ironi är en bra uppfinning tycker jag, det används flitigt. Annars tycker jag om sommaren, godis, mat  i allmänhet, skidor och att skratta förstås.
 
På bloggen lägger jag upp mina bilder som jag fotar med min nikon d3100. Skriver om min högst intressanta vardag och strävar efter att inspirera folk. Hoppas ni stannar kvar och släng in en komentarer så blir jag glad! 
Kram!

RSS 2.0