Hon igen, jo jag vet

Foto: Jag Kamera: Nikon d3100 50mm 1,8
Hallo
Pluggat No hela eftermiddagen och lagat värdens godaste mellis, bananpankakor med turkisk youghurt och bär, världens bästa kombo! Snart ska jag iväg på fysträning, jag lär väl dö lite smått, med tanke på min försylning som aldrig vill gå bort. Men nu kör jag ändå, hatar att stå bredvid och kolla på när folk tar ut sig, vet ni hur otroligt otränad man känner sig då. De springer där och är jätteanfådda och det står typ skrivet över allas huvud, supertränade, över mitt står det inte supertränad om vi säger så. Jaja. ha det bra, kram!

Kommentarer
Postat av: Hon

Hon tycker att det är en väldigt fin bild haha! ;)

2013-02-08 @ 17:44:59
URL: http://thenotepad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0