Fredag

Foto: Jag Kamera: Nikon d3100 50mm 1,8
Veckorna går nästan lite för fort kan jag tycka, inget mig emot men man blir ju nästa lite rädd, var det inte fredag igår? Jag och Hannah kom en timme försent till träningen igår, nämeen uuups! Största klantarna.. Men i stället för att gå hem och sörja att vi kommer bli ännu mer otränade åkte vi hem till Hannah och körde cirkelträning i hennes källare. Vi lyssnande på Hannahs träningslista från 2011 eller nått, haha, herregud. 40 minuter höll vi på och jag har faktiskt träningsverk idag så något måste det ju ha givit.
Ska snart iväg till skolan, fredagar är rätt chill så det är bra! Ikväll ska vi fira Julia, kommer bli gryymt! Kram!

Kommentarer
Postat av: ˟ Photospiration

Fint :)

2013-02-09 @ 17:05:29
URL: http://photospiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0